Förbereder mig

I våras var jag med i radio och pratade om att skriva en bok med anledning av utedelningen av Borås Tidnings debutantpris. Idag har jag blivit intervjuad av en tidning om min bok. Men den är inte utgiven ännu. Jag har inte ens ett förlag ännu. Så det är en knepig situation jag hamnat i. Det är som att jag börjar i fel ända. Men man kan i alla fall säga att jag bygger upp en förvämntan. Förbereder marknaden på det som komma skall. Kanske förbereder mig själv rent praktiskt på vad som komma ska. Förbereder mig på frågorna. Förberder mig på känslan av att min historia, min berättelse, finns i det öppna. För alla att läsa. För alla att bedöma. För alla att döma. Förbereder mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback