Viktlös

När jag sänkte ner kroppen i vattnet var det som att jag blev viktlös. Jag tog spjärn mot bassängkanten och gled ut i vattnet. Fokuserade på att räkna längderna jag simmade. Lät tankarna som kommit upp under förmiddagens föreläsning flöda fritt tills de försvann och allt mitt fokus låg på att räkna antalet längder. Med tiden har jag blivit bättre på återhämtning efter föreläsningarna och försöker att dra mig undan och ladda batterierna efteråt även om det inte alltid går att lösa. Började fundera på hur jag ska lösa återhämtningen när boken kommer ut och den uppmärksammas. På samma sätt som jag är personligt och privat under mina föreläsningar så är jag personlig och privat i boken och jag lämnar återigen ut mitt inre. Och jag inser nu mer än någonsin hur viktigt det är mig att ha integritet och att jag måste återhämta mig regelbundet för att inte bränna ut mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback