God morgon...

 

Jag vaknade återigen av telefonens larm. Jag hade använt snoozefunktionen i nästan en timma trots att jag hatade ljudet av larmet. När jag tog tag i telefonen såg jag att skärmen var täckt av information. Det var uppdateringar från Facebook, Twitter, Instagram och två missade samtal från okänt nummer. Två missade samtal!!! Fan svor jag högt för mig själv. Fan i helvete! Hundarna tittade upp med nyfiken blick på mig när jag svor mina ramsor. I samma ögonblick som jag såg att jag hade två missade samtal så kom jag ihåg att jag skulle bli telefonintervjuad i radio vid den här tiden. När alla insikter föll över mig som ett kallt höstregn så ringde telefonen igen. Jag reste mig fort upp och harklade mig innan jag svarade. Naturligtvis var det från radion och vi genomförde intervjun som planerat och jag skärpte mig till det yttersta för att inte låta alltför nyvaken, kickstartade hjärnan för att kunna svara på deras frågor. Det var inte den bästa intervjun jag gjort men förhoppningsvis märktes inget och när intervjun var över satte jag mig ner på sängen och hundarna tittade på mig med undrande blickar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback