Hågkomster

Under årets sista dagar gick jag och funderade mycket på vad som hänt under det gångna året, vad jag gjort och vad jag varit med om. Jag fikade med några vänner under årets sista dag och vi pratade om våra respektive tankar och funderingar av det gångna året. Men det släppte liksom inte för mig och det irriterade mig att jag inte hade några minnesvärda ögonblick från året som gått, det mesta kändes grått. Under de sista skälvande minuterna av året så satt jag och gick igenom telefonens bilder för att hitta en bild att skicka i ett nyårs-mms till en vän, och där bland telefonens bilder fanns mina minnen från ett år som gått. Där fanns bilderna som gick mig att minnas fyrverkerierna i Chicago den 4 juli, eldflugorna under varma sommarkvällar, kvällen då jag åkte upp i Empire State Building efter att ha sett en musikal och ätit på favoritrestaurang, alla dagar jag suttit på Espresso House och skrivit på boken.

 

 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tycker att det låter som ett helt okej år :)

2012-01-03 @ 16:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback