Återvändsgränd

Har haft mailkontakt med skolan som jag gick i under grundskolan i jakt på bilder på mig själv från den period i livet som jag skriver om i boken. Tänkte att jag skulle få inspiration och nycklar till minnets slussluckor. Eftersom jag inte tog med något när jag flyttade hemifrån så har jag inga kort från min uppväxt och då jag inte har någon kontakt med min familj sedan många år så har jag fått gå andra vägar för att få tag på en bild av mig själv. Men idag fick jag så svar från en kvinna som jobbar på skolan jag gick och som har hjälpt mig leta efter bilder. Men, hon hade inte kunnat hitta varken klassfoton eller individuella foton på mig från den tiden. Det är som att jag inte funnits.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback