Felsägning

Som så ofta flörtade jag ohämmat med killen som handlade av mig. Han är heterosexuell och har ett förhållande med en tjej. Men det har inte stoppat mig tidigare och han flörtar alltid tillbaka. Vi pratade om våra respektive semestrar och han undrade hur det kom sig att jag bara tagit två veckors semester. Jag log och svarade att jag inte ville ta ut mer semester av rädsla för att missa honom när han var inne och handlade. Han svarade då med spelad förvåning att de andra tjejerna som jobbade i butiken sagt samma sak. Jag log förvånat och frågade hur han menade med ”de andra tjejerna” i butiken. Generad bad han om ursäkt medans jag skrattade gott. Mer generad än i vanliga fall sa han hej då till mig när han gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback