Tidslinje

Försöker att skapa en tidslinje till min bok. Försöker att hitta information om ett liv jag förträngt, glömt bort. Ett liv jag lämnat bakom mig för att överleva. Det känns som om jag är en detektiv på jakt efter någon som jag varit men inte längre är, fast riktigt så enkelt är det ju inte. Vi är alla en produkt av vår egen historia och våra erfarenheter. Har kontaktat skolan jag gick i under grundskoletiden i jakt på klassfoton från min uppväxt för att skapa mig en bild av den jag var. Har mailat med Sveriges radio för att få en riktig tidslinje till handlingen i boken. Har besökt min pappas grav, har besökt min morfar och mormors grav sökandes efter minnen. Besöker minnenas kyrkogårdar i jakt på ord till boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback