Tillbaka

När jag gick över gården mot skolan tänkte jag på året som gått sedan jag var här senast. Tänkte på de erfarenheter jag erhållit, de resor jag gjort och de årstider som gått. Tänkte på att jag fortfarande kände ett sting i själen från senast jag var här, att det fortfarande smärtade från lektionen jag hade här senast. När jag nästan var framme vid dörren så mötte jag tre tjejer som var på väg ut och de hejade glatt på mig och jag förvånades över att de kom ihåg mitt namn. De frågade glatt hur jag mådde och undrade om jag träffat någon. Jag svarade att jag inte träffat någon och fick till svar att jag snart kommer att träffa någon så trevlig och söt som jag är. Även om jag varken känner lust eller behov av att träffa någon så värmde deras kommentar och jag kände mig fylld av förtröstan inför dagens lektioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback