Svårt att handskas med toaletter

Var på bio med en kompis och innan filmen började gick jag på toa. Satte skinnhandskarna mellan armen och sidan av bröstkorgen samtidigt som jag knäppte upp gylfen och började utföra mina behov. När jag står där och håller byxorna med ena handen och den andra handen hållandes i… ja ni fattar, i detta ögonblick känner jag hur handskarna lossnar ur sitt grepp och när jag tittar neråt så ser jag i slowmotion hur handskarna åker längs min kropp nästan som om de hånfullt smeker mig innan de slutligen på ett nästan elegant sätt landar i toalettstolens vatten. Det hela tycktes gå i slowmotion samtidigt som det var över på ett ögonblick. Så långsamt men samtidigt så snabbt att jag inte hann reagera. I ren ilska ville jag bara spola ner handskarna men de skulle säkert fastna i rören och jag skulle bli känd som han som fick toaletten att svämma över, skulle aldrig kunna gå på bio i Borås igen. Så jag plockade upp handskarna ur toalettstolen samtidigt som jag svor långa och hemska ramsor som skulle ge Påven en hjärtattack. Mitt biosällskap fick sig ett gott skratt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback