Ostrukturerad

Jag hade en föreläsning under dagen och jag missade bussen på grund av dålig planering så jag fick ta mig till skolan med annat färdmedel. När jag väl var framme så insåg jag att mappen som jag alltid har med mig på mina föreläsningar saknade det viktigaste pappret, nämligen lappen med stödord med strukturen över min föreläsning. Föreläsningen gick, om jag får säga det själv, otroligt bra trots den otursdrabbade starten. Egentligen använder jag mig inte av stödorden utan de ligger oftast bara framför mig som en slags säkerhet och när jag tänker efter så inser jag att jag inte använt mig av stödorden på flera år. Missarna fick mig att inse att jag klarar mig trots misstagen och att jag inte behöver säkerheten i stödorden, men det skulle inte skada om jag arbetade på att ha lite mer struktur på mitt liv istället för att lösa saker i sista sekunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback