Följa manus

På grund av ett missförstånd på jobbet så kände jag mig lite överkörd och blev lätt sårad över den uppkomna situationen. Samtidigt som vi pratade om hur vi skulle gå tillväga utan det momentet som jag tar hand i vanliga fall så kände jag hur jag i tankarna först förkastade den nya planen, efter en del funderande försvarade jag för mig själv varför vi inte skulle ändra på ursprungsplanen men rätt snabbt kom jag i ett stadie där jag ville förklara varför jag upplevde det hela så viktigt. Men jag bestämde mig för att försöka förstå istället och gjorde slutligen valet att acceptera förändringen. Det hela tog max några minuter och när jag tänker efter så kunde jag klart och tydligt se att jag gått upp för feedbacktrappan, något som vi pratat om under ledarskapskursen som jag varit på under två dagar. Kursens teorier lever verkligen kvar i tankar och handling, känns nästan som att jag fuskar när jag har ett ”manus” med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback