Exponerad

Mitt under duschen minskade trycket i duschen. Jag tryckte på knappen för att få ett högre vattentryck i duschen men det sipprade bara ut en liten rännil ur duschmunstycket. Jag kände mig naken och utsatt när jag stod i duschen, på något sätt hade duschens strålar skyddat mig mot insyn. Jag kastade en snabb blick över axeln och bakom mig var torget fullt av människor som utförde sina dagliga sysslor och de promenerade förbi utan att se mig trots att duschen slutat fungera och jag stod där i min nakenhet. Jag skylde mitt kön och tryckte desperat på knappen i förhoppning om att duschen skulle börja fungera igen. Paniken steg och nu började folk omkring märka att duschen slutat fungera och att jag stod där naken och oskyddad. Jag insåg att det inte var någon idé att få duschen att fungera igen så började istället leta efter handduken. Jag tittade omkring mig men det fanns ingen handduk inom synhåll. Dit duschens strålar inte nått var marken fortfarande täckt av is och snö och jag sprang naken mot biografen och ryckte i dess dörrar med ena handen samtidigt som jag skylde mitt kön med den andra handen, men det var förgäves då biografen var nedsläckt och stängd. Paniken tog ett fast och kallt grepp om mig och jag andades så häftigt att jag vaknade. Det hade bara varit en dröm…


Kommentarer
Postat av: Vemundkjersti

keep it up very nice site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback