Tjenis penis

Killen framför mig i kön log och sa.
”Tjenis penis!”
Det var lite oväntat så för någon sekund tappade jag fattningen innan jag sa.
”Inte ofta man hör någon som hälsar på en med den meningen”
Funderade för mig själv om killen avsiktligt precis hälsat en av Borås mest kända homosexuella män med frasen ”Tjenis penis”. Killen bara log och det var omöjligt att avgöra om det var ett retsamt leende eller om det var ett ärligt och oskyldigt leende. När jag gav tillbaka växeln så log killen mot mig och sa samma mening igen och begav sig mot utgången. Bestämde mig för att han bara var oskyldig och mentalt utmanad.


Kommentarer
Postat av: Creutz

"oskyldig och mentalt utmanad" – hahaha!

Postat av: J. Åke Englund

visst var den meningen bra :) nöjd

2010-08-18 @ 00:36:05
URL: http://akeenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback