Rak

Har funderat mycket kring min kroppshållning och min böjda rygg den senaste tiden. Retar mig på den och har kommit till en punkt då jag känner mig värdig en rak rygg och till och med känner mig stolt över den jag är. Detta är något som jag inte känt den större delen av mitt liv och det är där som min böjda rygg och kroppshållning har sitt ursprung. Jag har velat gömma mig och inte bli uppmärksammad. Men de senaste veckorna har jag fyllts av en vilja och ett behov av att låta min kroppshållning gå i linje (ha ha ha) med min uppfattning om mig själv. För att ytterligare understryka det hela så mötte jag en vän på stan häromdagen och han frågade vem jag försökte gömma mig för med hänvisning till min kroppshållning. Hur jag ska gå från ord till handling är en annan sak för det är inte det lättaste att gå med rak rygg, jag har inte muskulaturen till det... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback