Hundtricket

När jag var ute på en promenad med hundarna så kom det fram en riktigt snygg kille som hälsade på mina hundar. Man har ju hört talas om hundtricket men det har inte fungerat det senaste årtiondet för mig.. Vi pratade en bra stund och han var riktigt trevlig också, lite gammal kanske men det kompenserade han i charm. Jag sa väl att han var riktigt snygg?
Vi pratade en bra stund och jag var så tagen av hans utstrålning och det faktum att hundtricket äntligen fungerade så jag märkte först inte att han hade en killkompis som stod en bit bort. Det kändes lite konstigt men jag var så tagen av hur snygg han var och hur bra vårt samtal flöt.
När jag gick igenom min inre checklista på saker som om jag borstat tänderna innan promenaden (ja!) om jag rakat mig (ja!) och om jag fixat håret (ja) så kom hans kompis fram till oss och då frågade den snygga killen som jag pratat med en stund, om han fick ge mig lite material som jag kunde läsa. Han sträcker fram ett exemplar av "Vakttornet" och jag insåg att det var han som använt sig av mina hundar till hundtricket.

Kommentarer
Postat av: Anders

Ah, osis!

2009-09-11 @ 00:44:22
Postat av: J. Åke Englund

Ja det kändes lite snopet :)

/Åke

Postat av: Terés

Hahahaha, va rolig du är. Hittade din blogg idag å nu ska jag bli flitig läsare. Jag bloggar alldeles för sällan... Kram från Terés

2009-09-11 @ 09:35:54
URL: http://litedittochdatt.blogspot.com
Postat av: J. Åke Englund

Hej Teres

Kul att du uppskattar min blogg :))

kram Åke

2009-09-13 @ 00:55:12
URL: http://akeenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback