Fattat beslut

Det är inte det mest genomtänkta beslutet. Det är inte dest mest ekonomiskt smarta beslutet. Det är inte det mest nödvändiga. Men, det är gjort och det känns bara så bra. Jag har köpt en flygresa tur och retur till Philadelphia i månadsskiftet april/maj. Att det blir just då är på grund av konferensen "Equality Forum" men det finns så mycket mer som lockar. Staden som är en slags lillebror till New York med stadens uppbyggnad, läge och arkitektur. Jag längtar redan nu till restaurangen som serverar de godaste stekta gröna tomater jag ätit, för att inte prata om stället där jag ätit den godaste bageln någonstans. Ska försöka fördjupa mig i stadens kultur under denna resa, kanske lite opera eller stadens symfoniorkester. Längtar redan...   

Kommentarer
Postat av: Karl Ekman

Åke, det gör du helt rätt i!

2009-11-30 @ 21:37:43
Postat av: J. Åke Englund

Men tack Karl, va kul att du läser min blogg förresten ;)

Hoppas allt är bra med dig!

/Åke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback