En liten "förtjusning"

Det finns en kille som alltid väljer min kassa när han handlar. Han säger alltid hej och undrar hur det är med ett mer äkta och intresserat tonfall i rösten än vad de flesta har. Han ställer alltid frågor och vi pratar med varandra som om vi kände varandra, alltid när han går så säger att vi ses senare. Vad menar han med senare, brukar jag tänka för mig själv, han får det alltid att låta som om vi träffas hemma när jag slutat arbeta. Vilket jag inte skulle säga nej till… Han har en rufsig frisyr som han bara drar handen igenom för att fixa till och trots detta så har han en snygg frisyr. Något som jag lustigt nog tänder på otroligt mycket (ja jag vet att jag är speciell). Han känns så härligt avslappnad på något sätt. De flesta som sett mig prata med honom har omedelbart förstått att jag har en liten ”förtjusning” i honom. Undrar om han förstått det…


Kommentarer
Postat av: Robert

Men Åke, handlar detta om mig? Haha ;)

Postat av: J. Åke Englund

Oj Robert, nu har du kommit på mig ;)

men nej, jag måste tyvärr göra dig besviken, det är inte du... Lever på hoppet om att han är lite intresserad och inte "bara" väldigt trevlig.

Ett första steg är att lista ut hans namn...

Ha det :)

/Åke

2009-11-18 @ 03:19:27
URL: http://akeenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback