Välbehövligt

Ett evighetsprojekt som jag har är att få lite ordning hemma. Jag har för mycket, lappar, papper och tidningsurklipp liggandes på en för liten yta. Påbörjade projekt och projekt som ligger och väntar på att jag ska ta ta tag i dem. Matsalsbordet är belamrat för jämnan och jag kommer inte ihåg när jag åt vid det senast. Ett av de beslut jag tog under min resa till USA var att röja upp i röran och förverkliga de projekt som jag har liggandes men inte kommit igång med. Och nu har jag alltså påbörjat en första genomgång och sortering av alla papper. Hittade en mängd oöppnad post, däribland ett kuvert från polisen. Pulsen steg en aning när jag sprättade upp kuvertet med brevkniven som jag hittade i röran. Men som tur var så var det "bara" en kopia på den polisanmälan jag gjorde när mitt konto länsades i våras. Men även om det inte var något som var alltför viktigt så kändes det som en indikation på att det arbete jag påbörjat verkligen behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback