Stolt



Det här kanske är lite av en egotripp, men att ha en blogg är enligt mig per definition en form av egotripp. Samtidigt så är dagens inlägg enbart ett inlägg om något som jag känner mig stolt över och fylld av vördnad inför. Det som hänt är följande: Jag fick ett mail idag som berättade om en intervju på en blogg och i intervjun nämndes mitt namn. På bloggen www.boråsbloggarna.se intervjuades årets Lucia i Borås. Linnea Burén och en av frågorna hon fick var: Vilken boråsare skulle du vilja ge en julklapp och varför? Hon svarade då följande:
Får jag välja vem som helst? Då skulle jag välja Ica-Åke som jobbar på city i centrum. Jag känner inte honom, men han är alltid så trevlig mot alla kunder! En riktig glädjespridare, hoppas att han vet om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback