Ingen insikt

En kille ställde sig i min kö trots att det var längre kö i min kassa. Han var rätt söt så jag funderade inte så mycket på att han valde kassan med längre kö utan var mest nöjd med att han handlade av mig. När det blev hans tur så undrade han om jag hade kondomer i min kassa. Jag hade inga kondomer i min kassa så jag sa att han fick fråga tjejen i andra kassan och det var först efter att han fått kondomerna, lämnat butiken och min arbetskompis upplyst mig om att han antagligen ville handla dem av mig för att jag var kille och inte av henne för att hon var tjej. Kände mig rätt trög då jag förstod att hon hade rätt och jag hade varit rätt osmidig, jag kunde ha insett att han ville vara diskret och helst ville handla av en kille. Tror inte att det hjälpte att jag flörtade med honom då han köpte kondomer…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback