Fransk film

Trots att jag var trött efter att ha jobbat mycket sista tiden så gick jag på bio efter jobbet. Jag gick på biografen Röda Kvarn där de visade en fransk film. Väl där så var filmen inte vad jag förväntat mig och filmens tempo och min trötthet fick mig att nicka till ett flertal gånger under filmens gång och jag vaknade till av mina egna snarkningar. I ett försök att hålla mig vaken så satte med fötterna mot sätet framför mig och drog knäna upp mot hakan. Och helt plötsligt hördes ett högt och ljudligt ritsch från mina jeans som börjat bli lite slitna. En stor reva hade öppnat sin längs ena benet på mina jeans och enda fördelen var att irritationen och chocken över att byxorna sprack höll mig vaken genom filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback