Utsatt



När jag läste morgontidningen så insåg jag att jag nämndes i en artikel, något som hade gjort min dag tidigare då jag varit lite av en linslus. Jag har fått flera andra smeknamn med anspelning på mitt intresse av att medverka i radio, tv och tidningar men de passar sig inte i skriven form... Artikeln handlade om en kvinna som tagit varor på min arbetsplats och som sparkat till mig vid flera tillfällen under tiden jag väntade på polisen. Sparkarna hade resulterat i en polisanmälan, därav artikeln. Med dagens post kom en kallelse till rättegången som hålls på fredag och med kallelsen följde en mängd papper med bland annat information om hur rättegången går till men det är inget som är nytt. Under årens lopp har jag rapporterat allt från hot och fönsterkrossning på RFSL när jag arbetade där till snatteri och misshandel på min nuvarande arbetsplats. Inser att jag är och har varit mer utsatt än vad jag velat acceptera eller ta till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback