Uppskattning

När jag stod i kassan och arbetade så fick jag beröm av en kund. Hon sa att hon tyckte att jag var den trevligaste person som hon träffat i en butik, hon och hennes arbetskamrater hade pratat om mig och hon ville bara berätta att de alla tyckte likadant. Jag tackade för vad hon sagt men som så ofta när någon är översvallande positiv så blir jag förstummad och tappar talföret, mina tack lät intetsägande och min röst kusligt neutral. Jag hoppas verkligen att det bara var jag som uppfattade tonfallet. Varför ska det vara så svårt att ta emot uppskattning?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, det undrar jag med?! Du är ju bäst =)

2009-08-18 @ 21:21:06
Postat av: J. Åke Englund

Tack ;)

/åke

2009-08-19 @ 00:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback