Resa med nya perspektiv

Jag tog ledigt från arbetet under 36 timmar och hälsade på några vänner. Syftet med resan var egentligen att lämna mina hundar hos deras hundvakt inför min semester men förtjänsten blev så mycket mer. Förutom tågresan på12 timmar enkel resa så åkte jag bil under 6 timmar. Resan gav mig tillfälle till umgänge och samtal med en vän, resan gav mig även tillfälle att fördas genom såväl landskap som årstider då jag började min resa i Borås och vände i Trondheim. Under resans gång har jag även fått släppa tankarna på mitt vanliga liv och ta in nya perspektiv genom att leda hästar till en hage och byta vatten till dem. Min insats var inte av någon större magnitud men det gav nya perspektiv och jag fick utmana mina rädslor för hästar.


"Arbeta som om du skulle leva i evighet. Älska som om du skulle dö idag"

- Seneca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback