Jag har blivit med företag

Idag fick jag mitt F-skattebevis så nu är det officiellt. Jag är egenföretagare i föreläsningsbranschen. Nu är det verkligt, tärningen är kastad, bollen är satt i rullning. Samtidigt som det nu är verkligt så känns det nästan overkligt. Nu är det allvar, det är nu arbetet börjar. Marknadsföring, hemsida och föreläsningar. Coolt som jag brukar säga...


Jag är tacksam för:

·         Allt spännande som händer på min arbetsplats.

·         Att min retorikkurs börjar en vecka senare, ger mig lite andrum.

·         Att jag fått mitt F-skattebevis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är igång!Kanske kan man få knäcka extra hos dig!F

2008-02-26 @ 22:24:05
Postat av: Åke Englund

Hmmm, kanske det, vi delar ju samma värdegrund så vem vet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback