Flashback

Mitt under kvällens yogapass fick jag en flashback till när jag var i Thailand förra året, eller rättare sagt så fick jag flashback till en restaurang där jag åt några gånger då vi var i Bangkok. Det här kanske låter konstigt men det var en italiensk restaurang i Thailand och det var den bästa italienska restaurang jag någonsin ätit på. Jag har aldrig varit på restaurang i Italien men jag har varit på italiensk restaurang i USA, Sverige, Thailand, Brasilien, på Malta och i Sverige naturligtvis men det finns ingen restaurang om slår den här restaurangen. Och nu fick jag av någon anledning otroligt klara minnesbilder från den här restaurangen under ett yogapass. Jag kunde förnimma allt från matens smaker till inredningen, bakgrundsmusiken och den tryckande värmen. Minnesbilden varade bara några sekunder och försvann när vi bytte yogaställning men den klara minnesbilden hänger fortfarande kvar.


Jag är tacksam för

1.       Att jag har börjat med yoga.

2.       Mina söndagskvällar med Patrik

3.       Det vackra vädret som var idag


Kommentarer
Postat av: Benny

Hur långt har vi kommit? Gick på allégatan idag och möter 2 killar som går och håller om varandra. Ler för mig själv men leendet dör snabbt när jag ser hur andra ser på dom med avsky vänder sig om och pekar. Blev så arg så jag kokade.

2008-02-20 @ 19:20:40
Postat av: Åke Englund

Blir berörd och illa berörd när jag läser din kommentar. Den väcker många tankar och ger mig motivation till att arbeta vidare med mitt ständiga arbete för homosexuellas situation.
Tack Benny!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback