Eftersökt

För andra gången under en veckas tid så har en lärare, i vars klass jag varit och föreläst för mer än sex år sedan, sökt upp mig och bett mig komma och föreläsa på deras skola då de hade så positiva erfarenheter av mina tidigare föreläsningar. Vet inte om de sökt upp mig efter att jag vunnit årets HBT pris och medverkat i diverse media eller om det bara ä en tillfällighet men det känns bra att mina gamla meriter ger mig uppdrag idag.

Jag är tacksam för:

·         Att jag nu anlitats av ytterligare en skola.

·         Att jag fortfarande dagligen gratuleras till att ha vunnit årets HBT pris trots att det har gått nästan tre veckor sedan jag fick priset.

·         Att det nya moment som vi börjat med på arbetet fungerar så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback