Att välja

Var ledig idag vilket passade mig då jag har yoga på måndagarna. Men så blev jag tillfrågad om jag ville arbeta ett kvällspass. Mina arbetskompisar försökte övertala mig att ta tiden och jag har bokat upp mig en hel del i februari med föreläsningar, yoga och kurser så timmarna jag blev erbjuden nu ikväll hade kommit till nytta. Men samtidigt så värdesätter jag yogan, ser det som en investering i mig själv och det är en träningsform som jag tycker om. Så jag bestämde mig för att prioritera yogan framför arbetet. Och på något sätt kändes stunden av yoga ännu mer värdefull när jag aktivt valt yogan framför något annat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halleluja!Satte du verkligen dig själv före jobbet?
Har fan köpt en dunjacka?Plötsligt känns det som om inget i hela världen är omöjligt,skall genast ut och prova gå på vattnet./F

2008-02-05 @ 16:48:33
Postat av: Åke

det tog 36 år men till slut satte jag mig själv före jobbet, ska jobba vidare på det så fan får nog behålla sin dunjacka :)

2008-02-11 @ 23:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback