Skriven gåva

Varje dag som jag kommit till arbetet den senaste tiden så har jag fått höra att det varit en kvinna inne som velat ge mig ett kuvert, men då jag inte varit där den tiden då hon har kommit in har hon valt att komma tillbaka då hon velat ge mig kuvertet personligen. Och så i fredags när jag arbetade morgon så träffades vi och jag fick kuvertet av henne. Jag hann inte läsa innehållet förrän på kvällen men hon sa att det var en bra text som fått henne att tänka på mig. På kvällen när jag kom hem efter en lång arbetsdag så öppnade jag kuvertet och läste den urklippta artikeln. Det var en artikel från DN:s insändarsida, lite naiv men den fyllde ett syfte och gav mig inspiration till sommarprogrammet jag ska ha i Radio Sjuhärad. Är imponerad av att en kund tar sig tiden och engagemanget att klippa ur en artikel som får henne att tänka på mig och besöka min arbetsplats flera dagar i rad för att lämna den till mig. Jag känner mig lyckligt lottad.


"Det finns människor som är lyckliga utan att veta om det"

-Luc de Vauvenargues


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback