Ensamheten

Jag har sedan jag var liten trivts med att vara för mig själv. Häromdagen fick jag frågan av en arbetskompis om hur det går med kärleken och det var med äkta förvåning som jag insåg att jag inte ens funderat på att vilja dela mitt liv med någon den senaste tiden. Även om jag skulle vilja dela mitt liv med någon speciell så är det sällan jag trivs så bra som när jag är för mig själv. Men så idag så hade vi en lista i personalrummet där man skulle anteckna namnet på närmaste anhörig och när jag såg tomrummet efter mitt namn så kändes det lika stort som rummet jag befann mig i. Sällan har jag känt mig så ensam.


"Alla människor är ensamma. En del har bara så mycket folk omkring sig så de aldrig hinner märka det"

-Bo Balderson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback