Träningsvärk

Jag har haft träningsvärk på insidan av låren vilket gjort att jag gått lite speciellt idag... Men jag ser träningsvärken som att träningen verkligen fungerar så jag känner mig ganska nöjd med träningsvärken, trots den speciella placeringen. Något som däremot inte fungerar är mitt kostschema. Äter för sällan och äter onyttig mat så att jag inte får i mig all näring och protein som jag behöver. Så jag funderar på att börja med matdagbok på måndag och förenkla kostschemat jag ska följa så att det blir lättare att följa.

Idag är jag tacksam för:

1. Gästen på arbetet som tyckte att det var otroligt att jag alltid var lika glad, trevlig och social.

2. De unga tjejerna som fnittrandes ställde sig i min kassa och blinkade mot mig och pratade om hur söt jag var när de gick ut ur butiken. Lite genant men inte illa för en 35-åring som jag.

3. Marlenes och mitt samtal som fått mig att besluta mig för att gå ännu en kurs i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback