Terminsstart

Efter att ha tittat på kurser och studieprogram från de olika studieförbunden så gott som varje terminsstart, har jag nu äntligen gjort slag i saken och anmält mig till en kvällskurs. Kursen heter Självkänsla nu! och har sin utgångspunkt i Mia Törnbloms bok Självkänsla nu! och den 25 september ska jag börja gå kursen som varar sju veckor. Som tur är så går kursen på tisdagar vilket är den kväll i veckan, förutom torsdagar, som jag oftast är ledig eller inte har ansvarstider på arbetet. Kursen är i regi av Sensus, ett studieförbund som arbetar med livsfrågor och mångfald, frågor som verkligen intresserar mig så det finns massor av kurser och föreläsningar i deras regi som jag skulle vilja gå. Men det handlar om att ha tiden och ekonomin så jag börjar med den här kursen. Vem vet, jag kanske kan gå ytterligare någon kurs...

Idag är jag tacksam för:

1. Jag tog mig iväg och tränade idag, det känns riktigt bra.

2. Jag fick tummen ur och anmälde mig till kursen.

3. Jag är tacksam för den trevliga personalen på Thai Silk Palace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback