Söndag, endast tacksam idag

Idag är jag tacksam för:

1. Att jag fick möjligheten att arbeta extra några timmar, har planer som kostar pengar, dessutom fick jag arbeta med Christian.

2. Att jag nu blivit så bra i handen att jag kan klappa hundarna med höger hand utan att det gör allt för ont. Jag har läst någonstans att det anses läkande att klappa en hund, så vad kan läka min trasiga hand bättre.

3. Att jag upptäckt nya sidor hos mina arbetskamrater Tobias, Christian och Linda som gläder mig.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vad är detta för nya posetiva sidor du har hittat hos mig Åke?=)

2007-09-10 @ 01:14:05
Postat av: Åke Englund

Jag upplever det som att du är mer närvarande när arbetar, du tar egna initiativ och känns mer engagerad. Jag ser att du bryr dig om våra gäster och
att du verkligen ser våra gäster på ett sätt som inte alla gör.
/Åke

Postat av: Tobias

Kul att du märker det :)
Nej, alla kan ju inte vara lika bra som dig och mig Åke =) haha.
Simma lugnt !

2007-09-12 @ 00:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback