Smärta

Märker att jag har börjat för tidigt med styrketräningen och kört för hårt, vilket gör att handleden värker. Hoppade träningen idag så handen får vila och på fredag ska jag bara köra den del av träningen som inte inkluderar handen. Fick ta tabletter för att kunna sova i natt. Sover fortfarande med handen högt på en kudde av gammal vana sedan jag hade gipset, och jag märker att den gör mindre ont när jag har den i det läget så vanan kommer till nytta nu. Har inte använt handen så mycket idag så jag hoppas kunna sova utan tabletter ikväll.

Idag är jag tacksam för:

1. Att jag är ledig på söndag, har jobbat lite för mycket så jag känner mig sliten och har inte lika mycket tålamod längre.

2. De tillfällen jag vänder på en jobbig händelse och försöker se vad jag kan lära mig av det och använda den negativa energin till att ta nya tag och gå vidare.

3. Gästen på arbetet som berömde mig för att jag arbetade så snabbt då jag tog två kassor samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback