Möte under tystnad

Satt på möte med jobbet idag, sa inte mycket men tänkte mycket. Hade en massa åsikter och tankar som bubblade inom mig. Höll tillbaka tankar, höll tillbaka skämt och iakttog istället för att delta i mötet. Har en mängd tankar och idéer om butiken, saker jag tänkt på under en lång tid tillbaka som nu kommer upp som nyheter. Känner ofta att jag håller tillbaka under möten för att jag inte orkar försvara/förväntar mig mothugg och ursäkter men idag under mötet kände jag helt plötsligt att jag inte kommer att ta åt mig nästa gång. Så det är kanske dags att verkligen hitta ett forum och ta upp mina idéer och åsikter?

Under en tid har jag arbetat med att hitta saker jag är tacksam för i mitt liv vilket har varit ett givande projekt. Har ändrat inställning i mitt sätt att tänka och möta världen. Tänkte göra ett nytt försök fast denna gång med saker som gör mig glad.

Idag är jag glad för:

1. Det vackra höstvädret vi har nu, en fantastiskt vacker indiansommar.

2. Att äta frukost i pyjamas.

3. Äta god mat i vänners sällskap.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Varför äta frukost i pyjamas när man sover naken?
Livet är fullt av mysterier...

2007-09-25 @ 15:00:52
Postat av: Åke Englund

Visst är det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback