Inte mottaglig

Inte mottaglig


För andra dagen i rad har jag fått ett meddelande som min mobil inte kan visa. Antagligen är det bara reklam men jag blir så nyfiken, tänk om det är från någon spännande. När jag fick dagens meddelande blev jag så nyfiken att jag letade fram min gamla mobil som har lite mer teknik i sig och laddade den för att se om jag kunde läsa meddelandet med den mobilen. Typiskt nog så är meddelandet i den gamla mobilen och inte på sim-kortet och så vitt jag kan se så kan jag inte välja att spara meddelandet på sim-kortet, irriterande...
När jag tog fram min gamla mobil, en Nokia 8800 slogs jag av dess skönhet, jag slogs av hur mycket jag saknat den. Jag slutade att använda den på grund av att batteriet hade för kort drifttid och jag valde att köpa en ny billig telefon, mest för väckningsfunktionen inför min New York-resa. Vem vet jag kanske börjar använda min gamla mobil igen.

Idag är jag tacksam för:

1. Fredrik, min evige rättstavare.

2. Min träningsvärk, ser den som ett bevis på att träningen fungerar.

3. Winstons sätt att känna av mig, följa min blick och gå nära mig häromdagen när jag hade slarvat med medicineringen och fick bröstsmärtor under promenaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback