Opublicerad

Jag skrev en text till Borås Tidning som jag skickade in för en vecka sedan. Efter att jag skickat in texten kände jag intuitivt att jag ångrade mig. Jag hade inte ändrat åsikt men jag kände att jag hade startat en onödig debatt och därför ångrade jag att jag skickat in texten. Borås Tidning har inte tagit in texten ännu och jag har en känsla av att de inte kommer att göra det, vilket i slutändan kanske är det bästa. Ibland är det så att allt inte måste sägas.

Idag är jag tacksam för:

1. Min lägenhet, ibland glömmer jag bort hur bra hyra jag har, hur centralt den ligger och hur bra jag trivs i den.
2. Mina arbetskompisar som är genuint intresserade och stödjer mig i mitt så kallade kärleksliv.
3. Att Borås Tidning inte tagit in min senaste text.

Kommentarer
Postat av: Benny

Tyvärr finns det ingen rewind knapp att använda i livet. Önskar jag haft en förra året då jag sände ett brev som jag fortf ångrar djupt. Men livet går vidare i fast forward. Inte ens play och utan paus. Hoppas du har bättre tur än jag. Ha de!

2007-11-11 @ 07:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback