Färgen på plåster

När jag var ute med hundarna idag så skar sig Winston på en krossad glasflaska och det vägrade sluta blöda. Hade inga plåster hemma så jag tog ett från jobbet, ett blått plåster... Inte för att jag hade väntat mig ett pälsfärgat plåster, men ett blått. Så nu ligger han i soffan och tittar på mig med sina ledsna ögon och undrar säkert varför han inte får slicka på såret och varför han måste ha den där konstiga saken på såret. Livet är så orättvist ibland.

Idag är jag tacksam för:

1. Hur bra ommöbleringen hemma blivit, det är mycket öppnare och fräschare.

2. Min nya skjorta, kände mig riktigt snygg när jag var ute igår.

3. Att jag varit ledig i helgen.

Kommentarer
Postat av: Helen

Usch, vad otäckt! Plåster är ju inget roligt, men tur att det inte blev värre ändå. Hemskt när dom små skadar sig.

2007-11-05 @ 05:43:52
Postat av: Benny

Tråkigt med winston, hoppas han repar sig snabbt.ett tips!
byt ut det blå plåstret innan du går ut. Lovar att du får 200 frågor om det annars.

2007-11-05 @ 08:32:10
Postat av: Åke Englund

Hej Helen o Benny!

Nu är lugnet återställt, Winston har slutat blöda och slipper blå plåster. Jag kanske skulle uppfinna pälsfärgade plåster och bli mångmiljonär på dem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback