Att lämna

Jag har bestämt mig för att lämna Facebook. Inte för att jag varit särskild intresserad, eller engagerad. Eller jag kanske lämnar Facebook just på grund av att jag aldrig varit varken särskilt intresserad eller engagerad. Har varit med ett tag och jag får flera mail dagligen om folk som vill bli min vän, folk som kastar saker på mig och vill jämföra filmsmak. Från början ville jag inte bli medlem men så tänkte jag att det kanske kunde var ett sätt att nätverka så jag svarade på en inbjudan och blev medlem, men idag känner jag mest att det tar tid som jag kan lägga på annat. Tiden är ett verktyg att använda, inte något att döda, typ...

Idag är jag tacksam för:

1. Kunden som berömde mig för mitt sätt under radiointervjun för några veckor sedan.
2. Allt som jag lär mig när jag har anställningsintervjuer på arbetet.
3. Alla kunder som väljer min kassa för att de vill handla av mig.

Kommentarer
Postat av: Johan

När du fått min senaste inbjudan tror jag du ändrar åsikt om facebook...? :P

Jag ser framför mig hur kön till din kassa ringlar sig lång, och Hanna sitter sysslolös bakom rullbandet...?? =) Jag förstår iaf. varför du är så poppis. Vem kan motstå ett sådant leende...
kram

2007-11-13 @ 22:19:22
Postat av: Åke Englund

Tack Johan :)

Har inte fått någon inbjudan än så jag väntar några dagar innan jag tar bort min Facebook...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback