Obekväma kramar

När jag satt på QX häromkvällen fick jag ett meddelande från en kille som berättade att han brukade handla av mig på ICA och frågade om jag kände igen honom och avslutade meddelandet med Kram! Till och börja med så hade han bara en bild på sina läppar! Jag kräver trots allt lite mer för att känna igen någon än så, om nu inte läpparna hade något väldigt speciellt kännetecken, typ ett ärr eller liknande? dessutom skrev han kram i första meddelandet, för mig är kram något privat som jag bara skriver (och ger) till folk som jag tycker om och känner mig bekväm med. Jag förklarade att jag inte kunde känna igen honom endast utifrån bilden på hans läppar och han skickade en ansiktsbild. Jag kände igen honom och det var ingen person som jag kände något för, kände igen honom mest för att jag funderat på om han kunde vara homosexuell och för att jag retat mig på att han aldrig tittade mig i ansiktet eller verkade lyssna på mig när jag säger hej eller säger vad det kostar. Jag höll min konversation ganska kort då jag avskyr att säga till påstridiga personer som jag inte är intresserad av att jag inte är intresserad, vet inte om det beror på att jag inte vill såra någon eller om det bara är feghet, tror att det en blandning. Konstigt nog så är aldrig de personerna som jag vill ska vara påstridiga det minsta påstridiga? killen skickade meddelande efter meddelande och jag lämnade datorn till förmån för tv:n och när jag kom tillbaka så hade jag två olästa meddelanden och i det sista undrade han om jag vill ta en fika. Han hade loggat ut och jag raderade meddelandena utan att svara. Han fortsätter att handla i min kassa och uppträder som vanligt dvs. han tittar mig aldrig i ansiktet och verkar inte lyssna på mig när jag säger hej eller säger vad det kostar.

Dagens låt är Wicked Game med Chris Isaak


Kommentarer
Postat av: Oscar

Nu är jag en av de där påstridga kanske, som kommenterar på varje inlägg :) Men jag ville mest säga att den Chris Isaak videon är en av de snyggaste någonsinn o att jag vet vem killen är. Har varit i samma situation som du men nu hör han inte av sig längre. Blev inget kramande för oss två heller.

Postat av: Åke Englund

Kommentera på du, det är bara roligt.
Ska erkänna att jag fått några kramar från någon som jag vill bli kramad av, men det är nog mest vänskapskramar är jag rädd för men den som lever får se.
Ha det bra
/Åke

2007-05-31 @ 00:17:36
URL: http://akeenglund.blogg.se
Postat av: Oscar

Oj oj, lite kramar säger du. Det är alltid mysigt. Jag har fått en del vänskapskramar på sistone men det är lite annorlunda. En annan laddning liksom.
Men om du har hittat nån speciell att krama är det bara att gratulera! Håll hårt ;)

2007-05-31 @ 00:47:46
URL: http://jimstark.wordpress.com
Postat av: Åke Englund

Tack, än så länge är det bara vänskapskramar men jag är intresserad...
Kramar löst än så länge så att jag inte skräms ifall det är besvarat :-)

2007-05-31 @ 01:15:58
URL: http://akeenglund.blogg.se
Postat av: Oscar

Men Åke då, man måste ju våga satsa om man ska vinna har jag alltid fått höra! Se till o knip tag ordentligt om honom innan nån annan gör det. Våga satsa!

2007-06-02 @ 14:17:48
URL: http://jimstark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback