Fånen på farmen

Tillbringade lördagen med arbetskompisar, på dagen var vi utanför Göteborg på Askesby Sörgård och lekte Fånarna på farmen, på kvällen festade vi tillsammans. När jag var liten avskydde jag gruppaktiviteter och gjorde allt för att slippa vara med men idag tar jag verkligen igen det jag har förlorat och kan inte nog betona vikten av att arbeta som ett team. Fånarna på farmen består just av att man lagvis kämpar tillsammans under vilda tjut och hjärtliga skratt och med hjälp av varandra löser ni olika svårigheter. Alla i gruppen är hela tiden aktivt medverkande. Det är samarbete, kommunikation och laganda som gäller. Jag kunde verkligen känna hur såväl mitt som gruppens självförtroende växte under dagen. Jag önskar att vi kunde jobba mycket mer med liknande saker, har så mycket inom mig som jag skulle vilja införliva på mitt arbete.

Dagens låt är O mio babbino caro med Lesley Garrett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback