Sista timmarna

Sa var det da den sista dagen, packade det sista igar kvall innan jag gick och la mig, offrade en badhanduk for att fa plats med allt. Mina klader tar bara en fjardedel av utrymmet i vaskorna, resten ar filmer och bocker...
Jag har lamnat vaskorna pa hotellet och ska "gora stan" en sista gang innan jag aker. Jag har inte tagit sa mycket kort under de tre veckor jag varit i New York, det dar med att bara saker ar ju inte min grej, sa jag ska forsoka ta lite kort. Annars ska jag mest kanna in atmosfaren av New York en sista gang, ga i mina favoritkvarter och ata lite god mat.
Flyget lyfter 20:45 lokal tid sa jag har ett tag pa mig innan det ar dags att aka, har dock lovat mig sjalv att aka ut till JFK i god tid sa att jag i lugn och ro kan losa transporten ut till flygplatsen, hitta ratt gate och checka in i lugn och ro. Jag har ju en tendens att gora allt i sista sekunden vilket kanske inte alltid ar sa bra...
Detta blir sista inlagget innan jag landar i Sverige, tack till er som foljt mig under min resa, jag har inte skrivit om en tiondel av allt som jag varit med om men en liten sammanfattning av mina tankar under resans gang har jag lyckats skriva ner, tack till er som foljt med pa resan i denna form, vi ses hemma i Sverige.
/Ake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback