Rida upp (Curtains)

Tillbringade torsdagskvallen pa en musikal, Curtains, musikal ar egentligen inte min grej, saknar den genen... Men man kan ju inte vara i New York under tre veckor utan att ga pa en musikal, inte om man vill kalla sig homosexuell man med viss sjalvrespekt, naja skamt asido sa var det vart pengarna aven om jag la halva dagsbudgeten pa biljetten till musikalen. Jag visste sedan innan att den var skapad av samma personer som skapat Cabaret, Chicago och New York, New York och att den var nominerad till 8 Tonys, musikal- och teatervarldens motsvarighet till Oscarsgalan. Men det som drog mest var att David Hyde Pearce fran tv-serien "Frasier" var med och han ar en av mina favoritskadespelare, dessutom var Edward Hibbert, ocksa fran "Frasier, med och man skrattar varje gang han sager en replik sa bara for dessa tva sa var det vart pengarna. Jag passade pa att overskrida dagsbudgeten och kopt mig en skjorta kvallen till ara, jag anvander skjorta alldeles for sallan, samtidigt som jag tycker att det ar bland det sexigaste en kille kan ha. Pa det hela en valdigt lyckad kvall.

Musikalen har en egen hemsida
www.curtainsthemusical.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback