(Om)byte i Borås...

Onsdag eftermiddag och jag är hemma i Borås igen, det kanns konstigt att skriva med å, ä & ö...

Var inne på jobbet och kollade schemat, roligt att träffa alla igen, det mesta var sig likt vilket känns bra. Jag kande mig saknad minst sagt, vilket är trevligt, jag har inte känt efter men om jag gör det så har jag nog saknat dem lite också.

Är i lägenheten och packar om lite inför resan upp till Fredrik och Johan, det ska bli kul även om jag är helt slut, skulle kunna somna framför datorn utan några som helst problem. Har sms:at med Fredrik under dagen och Surströmmingsätandet är inbokat till torsdag eftermiddag så livet kan inte bli mycket bättre just nu, bara jag får sova ut lite grann, har bokat plats i liggvagn så efter bytet i Herrljunga blir det sova av.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul att se att du är igång igen. Även om det tog rätt bra tid för mig att inse det....
Åsa (Tullen)

2007-06-27 @ 20:22:43
Postat av: Åke

Va kul att du hittade mig, jag började om utan att berätta det, så det var inte så konstigt att det tog ett tag innan du insåg det:)
Välkommen tillbaka, försöker att skriva´varje dag, även nu när jag har brutit armen...
Kram Åke

2007-06-30 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback