Tågresor och intervjuer

Så är jag i Östersund igen, hundarna väckte mig i morse så jag hann packa och äta frukost i lugn och ro. Tåget var helt fullt så på de flesta sträckorna har jag och hundarna delat på en sittplats, tur att vi är smala... Jag missuppfattade tågets slutstation så jag klev av fel till Fredriks irritation, men det blev närmare Fredriks och Johans lägenhet så det var inte så allvarligt, jag hamnade inte i Krokom som jag gjort förut.
Efter att ha käkat på restaurang med Fredrik har jag tillbringat kvällen med att svara på frågor för en intervju, svarade på frågorna via mail så jag hoppas att det blev bra svar, intervjuns deadline är redan överskriden. Johan har varit hemma hela kvällen och bakat inför hans mammas 60-års dag imorgon så vi tog med mat från restaurangen. Ska bli skönt att lägga sig, känner mig lite sliten i kroppen, jobbigt att åka tåg 12 timmar utan att kunna sitta vettigt och dessutom min brutna handled. Det är inte lätt att vara handikappad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback