Matbordsröjning

Mitt matbord har sedan en tid tillbaka varit belamrat med allt från böcker och filmer till all slags papper och anteckningar som rör allt från jobbet till olika projekt som jag har idéer till. Till slut kunde jag inte ens se bordet under allt som låg där så under kvällen bestämde jag mig för att försöka göra lite plats i det hela genom att stoppa in böcker och filmer i mina bokhyllor som sedan tidigare redan är överfulla. Jag började med att samla alla filmer i bokhyllan som jag har i hallen varefter jag kom på att pocketböcker går in tre rader på varje hyllplan, nästan, det sticker ut några millimeter men det kan jag leva med bara jag får lite  ordning i röran. Efter några timmars arbete har jag fått bort de flesta böckerna och alla filmerna från bordet så nu är det bara pappershögar kvar till en annan dag. Har insett att de bokhyllor som jag funderat på verkligen behövs så ett IKEA-besök ligger högt på prioriteringlistan men lite mer ordning har det blivit i alla fall.

Fredrik berättade idag att han och Johan ska med Fredriks familj till New York fyra dagar i december, precis lagom till julskyltning och julklappsinköp, fan va avundsjuk jag är!
Imorgon ska jag upp tidigt, i alla fall med min standard sett, ska vara på sjukhuset klockan 09:00 för att ta stygnen och byta gips, det ska bli spännande att se hur armen ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback