Jobbabstinens

Igår lördag var det två veckor sedan jag ramlade och bröt handleden, hittills har det fungerat ganska ok i kombination med nyhetens behag kring min brutna arm och smärtan/pillerätandet som tagit upp mycket av min tid men nu börjar jag tröttna rejält. När jag märker att naglarna växer långsammare på handen som jag brutit så tror jag att jag allt börjar bli lite knäpp av att gå här hemma...
Går in på jobbet så gott som dagligen och jag ser så mycket som inte fungerar, borde anteckna allt jag ser och som jag får höra inte fungerar så att jag kommer ihåg det tills jag börjar igen. Gud vad jag saknar jobbet. Först semester 4 veckor och sedan sjukskriven 4 veckor, har inte varit ledig så länge sedan jag gick i skolan, jag har jobbabstinens tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback