I can feel a verdict coming on

Tillbaka i Borås igen, åkt tåg i 12 timmar...
En intervju som jag gjort för Borås Tidning per telefon har publicerats idag lagom tills jag kommer hem, funderar på om jag ska skriva något till insändarsidan på BT, jag känner mig så kluven inför fenomenet Pride. Det finns ju så många aspekter och hela skådespelet kring Pride förstör så mycket av det som som är grundbudskapet med Pride för mig. Samtidigt så har min medverkan på Storsjöyrans Pride fått mig att uppleva det som jag anser är grundbudskapet och det viktiga med Pride. Jag brukar skämta med Fredrik och säga: I can feel a verdict coming on, när jag håller på att formulera en debattartikel eller insändare. Och nu har jag den känslan...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Just remember:Marjorie doesn´t like nobs./F

2007-07-31 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback