Oväntad medverkan

Jag skrev ett blogginlägg på julaftonskvällen om mina julklappar som blev stulna. Även om det som hände var tråkigt så valde jag att inte lägga någon energi på det, det var inte värt att förstöra julen över. När jag skrev inlägget så såg jag det mer som en övning i retorik, tog inspiration och uttryckssätt från hur jag kunde tänka mig att en amerikansk presidentkandidat hade uttryckt sig. Det var mest på skoj men av någon anledning fick jag för mig att skicka in texten till Borås Tidning, räknade inte med att de skulle ta in det och det var mest en ögonblicket ingivelse. Men så idag när jag slog upp tidningen så fanns min text med under rubriken "Någon stal min julglädje". En oväntad och roande avslutning på årets medverkan i massmedia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback