Sömnproblem

Jag har haft sömnproblem senaste tiden, mycket olikt mig. Har haft svårt för att somna och när jag väl har somnat så har jag vaknat av minsta lilla rörelse eller ljud och inte kunnat somna om. Har legat vaken och vridit och vänt på mig. Som regel har jag gått ut med hundarna vi 06:00 och först därefter har jag somnat. Vet inte om det är för att jag vänt på dygnet eller om det är för att jag skurit ner på smärtstillande och slutligen slutat med dem. I vilket fall som helst så ska jag inte göra mycket nu när jag kommit hem från arbetet utan försöka att gå och lägga mig tidigt, vilket i min värld innebär att lägga sig före 24:00. Så det blir inte så mycket tankar här på bloggen, även om jag som alltid har funderat på stora ämnen som respekt, meningen med livet och ensamhet. Men man kan ju inte vara helpretto jämnt så jag nöjer mig med att det varit en stressig men bra kväll på min arbetsplats, många trevliga gäster och många och mycket snygga killar i kassan, bara det kan ju skänka mening åt en hel dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback